Więcej informacji na temat szkolenia..

2013-05-22 18:51

Piotr Mosio:

Wiedza teoretyczna połączoną z aktywną pracą pozwoliła mi zbudować biznes na 8 rynkach świata i dojść do zarobków na poziomie 200 000 zł miesięcznie. W grudniu 2012 roku zdobyłem pozycję czarnego diamenta i zarobku 355 787 66 zł za jeden miesiąc. Obecnie w swoim zespole mam 16 osób na pozycji diamenta w krajach takich jak: Polska, Rosja, Francja i Irlandia. Prawie nikt o tym nie wie, ale jestem osobą, która wprowadziła do Polski system Tima Salesa www.znakomitewynagrodzenie.pl, który stał się standardem edukacji ludzi o MLM. To dopiero początek moich planów co do nowych technologii i rozwiązań dla menedżerów MLM.

Wiedzę, którą zdobyłem przekazuję za darmo, ponieważ chciałbym, żeby więcej osób w polskim MLM mogło doświadczyć prawdziwego sukcesu.

Jest to moja forma na odwdzięczenie się branży, która tak hojnie mnie obdarowała niesamowitymi rezultatami i przeżyciami. Razem z żona Katarzyną pracujemy nad pomaganiem ludziom w osiąganiu sukcesu osobistego i finansowego. Naszą misją jest wprowadzenie polskiego MLM na kolejny poziom i zmiana stylu życia u wielu ludzi. Sam uwielbiam patrzeć, jak życie innych osób nabiera większego znaczenia. Jeśli ja mogłem osiągnąć tutaj sukces to i Ty możesz. Pod warunkiem, że zrobisz to, co trzeba zrobić i zrobisz to we właściwy sposób. I przez kolejny rok lub dwa będziesz robić to, czego inni z tobą nie będą chcieli robić. Wiele lat później będziesz mógł robić rzeczy, których inni nie będą mogli z Tobą robić. Zapraszam Cię na mój wykład w NETWORK TV. Widzimy się 23 maja o godz. 19:00. Zabiorę Cię w podróż moim prywatnym odrzutowcem o nazwie „Biznes MLM” i nauczę, jak osiągnąć sukces. Być może nie będzie łatwo, ale z pewnością będzie warto! Do zobaczenia.

UWAGA! WAŻNA INFORMACJA – tym razem transmisja będzie dostępna dla wszystkich osób ZAREJESTROWANYCH na portalu Networkio.eu. bez konieczności dodatkowego zapisywania się na ten webinar. To całkowicie uprości cały proces i uczyni go łatwo dostępnym oraz przyjemnym. Aby wziąć udział w tym szkoleniu trzeba być tylko zarejestrowanym użytkownikiem Networkio.eu. Zarejestruj się więc już teraz, a 23 maja 2013 roku tuż przed godziną 19:00 na stronie głównej Networkio.eu pojawi się wielki baner, za którego pomocą przejdziesz do wykładu Piotra Mosio. Ku chwale branży!

Źródło Network magazyn.

 

Pozdrawiam Piotr Blandford