Podziękowanie.

2013-07-25 01:54

Witam,

 

Bardzo dziękuję za pzyjście na szkolenie i zaufaniu mi, że warto. Niesamowite szkolenie, gdzie jeszcze miałem prośbę zrobić prezentację domową i pokazania szansy biznesowej Monavie.

Nowe osoby, które się pytam czy robimy coś złego czy może faktycznie coś jest z nami nie tak (że chcemy robić ten biznes) okazuje się, że jak zadaję te pytania i powyjaśnieniu pewnych zagadnień na temat marketingu sieciowego faktycznie cenią, że to nie jest takie złe. To normalne, że polecamy jak jest coś dobrego. Okazuje się, że RVL który sam byłem przeciwnikiem ludzie chwalą smak oraz jest bardzo sycące pożywienie.

 

Chciałbym podziękować za zaufanie oraz witam dwie nowe osoby w strukturze Monavie i chciałbym pogratulować szybkiej decyzji.

Dodatkowo bierzecie udział kto pierwszy do brąza po dodatkowe 1000zł. Życzę powodzenia.

 

Teraz niedawno wróciłem z prezentacji domowej na prośbę moich przyjaciół, któzy chętnie się angażują w Swój rozwój i rozwijaniu własnej struktury biznesu.

Czy warto? Pewnie, że warto jestem bardzo szczęśliwy, że mogę pomagać innym i nie przejmuję się tym, że muszę iść do pracy na 8:00, a o 6:00 pobudka.

 

Wiem, że teraz buduję sobie własny stabilny biznes.

 

Pozdrawiam Serdecznie

Piotr Blandford